2011-04-19

aku faham..aku merasai..



erm..sedih la kalau ingt hari ini..memang aku nmpak ceria..tp ati aku ni bile tgk kawan aku sedih,sakit,ade masalah,,aku yg risau..firstly kawan aku BADRUL AKMAL..aku td pegi bilik dia..nk copy gambar..tbe2 tgk dia cam demam..tp mmg demam pon,,sian dia..esok dah la ade exam..hari ni plak xsehat.,kalau aku msti dah tertekan giler..hehehehe:P hope..esok dia ok k..
second, sahabat,akak,kawan,teman (ct nor atikah),,aku call dia sbb nk tnyer ingt tak spe punyer bezday arini..tp dia punye nada suare sedih..aku fhm sgt la..aku pon tau ape masalah dia..nape la dia d lyn mcm tu..slah ker dia cme berkawan je??aku fhm prasaan ko ieka..ko relax je k..ko fokus tuk final ni dulu k:)


third, aku teringin makan mee goreng mamak wei..dah 3hari aku minta kat taufiq..hakhakhak..siap aku post pic mee goreng lagi kat facebook aku..aku tag plak tu pd kawan2 aku..nmpk sgt aku ni mcm org "ngidam"..hakhakhakhak:)

No comments:

Post a Comment