2011-10-10

sorry yer:(

erm..nape la aku cmni ek..aku mcm dah lpe kan dia jer..tp serius aku sayang dia laa..cuma aku maybe tak de mase tuk spent time dgn dia..aku tau dia terasa dgn perangai aku ni..aku tak minta pon tuk dia kecewa dgn aku..cuma aku harap sgt dia kan fahm aku..serius aku mmg sebok dgn hal-hal aku..hey!!ko kne fhm aku ni dalam poli ade jawatan ape,,so aku maybe susa tuk spent time dgn ko"..soe yer:(
kalau kau rse aku dah tak penti ng dlm hidup ko..dan ko susa nk fhm aku..aku xkesah..ko boleh pergi jauh dr idup aku..walaupon perit tuk akau trime..tp aku akan paksa diir aku ni tuk telan segalanya..yer aku ngaku slah aku..tp ko pon kne fhm..kalau ko rse kita ptt teruskan relationship kita..aku minta sgt ko fhm situasi aku..ok..thanks a lot if ko fhm dgn aku!!!
aku takkan lupe ko selagi ko xlupe aku...
kita akn berkwan selagi ko anggap aku kwan ko!!!!!
created by : no name

No comments:

Post a Comment