2011-08-09

BENCI ko!

fisrtly..thanks a lot pd ko sbb ko membahagiakn aku..tp xsangka ko gak la yg telah hancur kan kebahagian aku nie!(fuck off)..ko mmg manusia yg terbaek aku pernah knl..yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!......yer..aku syg ko..tp ko wat aku jd benci pd ko..tp entah la ape yg dah wat pada aku sampai aku nk benci ko 100% xbole..(shittt!!)..hope aku xkn knl manusia mcm ko lg...tp ntah laaa....

jangan dekat atau
jangan datang kepadaku lagi
aku semakin tersiksa
karena tak memilikimu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
ku coba jalani hari
dengan mengganti dirimu
tapi hatiku selalu
berpihak lagi padamu

mengapa semua ini
terjadi kepadaku

reff:
Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa
Menjauh dari angan tentangnya

namun apalah daya ini
bila ternyata sesungguhnya
aku terlalu cinta dia




No comments:

Post a Comment