2011-05-14

broken HEART!

ok la dude.1st ly aku nk story pasal aku dulu.HUH!!!(tarik nafas and lepas).ape la nasib aku dlm berncinta ni.ade ke baru sekarang ni dia nk cakap aku GAME kan dia.dia ingat aku ni jenis yg suke GAME kan pompuan ker.kalau 'musuh' aku yela.bukan setakat aku GAME kan dia.aku "gula2" kan je.aku ta tau mne silapnyer.(shitttt!!!).sayang.abi xminta lebih.abi cuma minta ummi tunaikan jnji ummi pada abi.kalau betol abi permainkan ummi.ok.bg la tau ape yg da abi wat.ni ta.abi tanyer elok2 jer.ape yg abi da game kan ummi.ummi jawab aper??????????
"ASK UR SELF".itu ker jawapannyer.
"berani kerana benar la yunk"
abi ta suke gaduh2 nie.semua ni wat abi bertambah SICK jer!
kalau abi mara ummi.ta pernah sampai simpan dlm ati.p ummi DEGIL.KRAS KEPALA.EGO.
suke nk wat abi ni cm mara jer.pastu bile d tegor cakap abi ni marah!
FUHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE U NURSYAFIQAH ISMAIL!!!


No comments:

Post a Comment