2011-05-06

ALHAMDULILLAH :)


Alhamdulillah..setelah sekian lamer aku demam..akhirnye aku beransur pulih..suda bertenaga semula..heheh..yahoo!!!siap la..aku edit balik plan mase cuti aku nie!!akan aku gunakan holidays nie dgn sebaiknyer..yahoo..MOVIE!!tunggu la..semua movie la aku pegi nnt..sepanjang demam..aku rse dah bnyk gak la yg aku miss!!!erghhh!!!now dah tiber mase tuk aku serbu wayang we
i..hahahaha:)
kawan2 jum p ramai2!!hahaha:)
teringt mase tibe kat umah..esok paginye bangun tido..tgh tgk tv ni..tbe2 jer mak tnyer..
mak: abg dah habis blajar ker
aku: erm dah la..ni tgh cuti laa..
mak: dah bole kahwen la yer??
aku: kahwen??hahaha:) (terkedu d buatnyer) erm..baru habis sem 2 la...
mak: la engt kan dah habis da..bole bg kahwen..
yunk..mak dah tnyer..hahaha..biler kita nk kahwen ni..hehehe:)
miss u so much <3
love u <3

No comments:

Post a Comment