2011-04-25

sukesukisukesuki:)

"chicken masala"

25hb april 2011- aku bangun lambat tuk amik final exam bg subjek cb204-electric services1,,perghh muka xnk tebal plak arn dtg lewat dgn slamber jer..hahaha:) "agak2 aku mandi tak wey??" "fikir2 kan lah"..heheheeh:)
thanks a lot pada haris ma ayah (kat fb),,sbb arini dia blanje aku pizza hut..serba sala pon ade gak..segn la weyh..xper..maybe next time aku plak blanje dia..pizza chicken masala..
aku jumpe wife aku kat kantin td..hurm germ tol la aku dgn dia..tp xper dia cute n ayu..jelita..aku tgk dia cm stress..aku pon cm sengaje tmbah stress dia,,hakhakhak..susahnyer nk manje2 dgn dia,,hahaha:)

26april2011- hahaha:) eppy nyer aku..thanks la pd member dak PSA..iwan..sanggup mesej tuk suh aku bangun.tp serius aku xlarat weyh..aku demm..so aku cm pening lalat la sikit...hehehe:) pape pon thanks a lot..tp naseb baik gak la ade abg taufiq..call aku dlm kol 03.32pagi..aku ingt dia akn ignore je dgn request aku..tp tak pon,,thanks a lot abg!!so now aku baru pas study sikit..sebb tepat kol 11.30pg ni..aku ade paper cb205- plumbing services1..hopefully aku di beri kemudahan dan hidayah tuk menjawab exam tu!!

lastly,,"thanks and i love u mum..coz call and bg semangat pada saya"..kalau saya berjaya..semua ni untuk mak..bukan untuk saya!!muah..muah..muah......

No comments:

Post a Comment