2011-04-20

hari ini mcm lawok kot..coz pagi td mcm blur..after exam ventilation and air conditioning jer..perghhhh!!merdeka wei..dah dua paper aku jawab..tinggal dua lagi paper..hehehehe:)
BIG soe pada kawan aku haris sebb..kalau aku tau la soalan tu masuk..aku dah ajar ko dah..tp aku p ckp xmasuk..naseb aku dah kaji bab tu..soe yer kawan:)
........................................................today..........................fokus....................................................................
lagi sekali aku mcm susa kan taufiq,,aku pinjam tie dia..hehehe:) naseb baik tie dia bukn jns yg besar tu..kalau tak..aku xguna la wei..aku bawa je ke hulu hilir..hakhakhak..nk tau tak..ade sorang kawan skola lme ni..tibe2 mesej aku gune bahasa jawa!!mmg la aku tgh belajar tp xde la reti sgt2!!hahahaha...naseb ade taufiq bole tolong...aku tnyer haris..dia lagi la tak FAHAM!!lupe plak..eppy bezday pd abg fitri n aed!!tp tetap ade malang nyer hari ini..huh!!!!!mase tgh jawab paper exam..tbe2 lecturer tu g amik kad matrik aku..terus aku tulis kat kertas jawapan tu.."AKU TAKDE MUD NK JAWAB EXAM!!!"di sebabkan tu aku jd huruhara and aku punye pencil case ilang:( tp aku luper kan semua tu..petang kol 6.30ptg kot..haris call aku ajak beli makanan kat umah kuning..mcm biase aku nk beli nasi lemak..tp bdn tak gemok gak..ALHAMDULILLAH..tp yg specialnyer abg taufiq yg order n belikan..sementara aku,bard,zahir,haris,nani,zaza,sara n ihsan..sbok duk wat hal masing2..thanks abg taufiq!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kol 10.30mlm,,aku g JKA,,cari pencil case aku,,tp haris ckp dia ade bau 'sumthing'..so dia takut la..hehehe..then g umah kuning lg sbb haris lapa..so beli la nasi kerabu..seronok berbual dgn pensyarah yg jual tu..bual paal nasi ambeng n tempe..heheheh..pastu sam n ieka dtg..ieka mengajak aku try mkn nasi kerabu untuk first timenyer aku mkn..tp aku tetap tak mkn ikannyer..hehehe:P
tp tetap sedap la..tp serius aku rse nk muntah..maybe sbb tak biase kot..cian aku kan??tp biler la aku nk pulang tie abg taufiq ni??bard pon dah tunggu aku..hehehe;)

No comments:

Post a Comment