2011-04-28

_EPPY BEZDAY BOB sambil ber'BBQ_


"eppy bezday"hahaha..baek punye plan..
seronok giler..dapat duk santai2 dengan abg fahrizal asmy, abg syuk, abg muhsin, toi,fikri basri,bob, abg daus, haris n beberape member yg lain,,yg aku tak knl..tp bertego mcm knl jer..hehehehehe:)
makan BBQ..sedapnyer..tapi sosej tertinggal kat TF..hakhakhak..sedap gak mkn kek yg abg fahrizal bawa..untong la ade org bg dia tuk wat suprise..hakhakhak..

erm..erm..erm..
sedih la plak..td aku jmper "special friends aku, nadeya azmi..
tak sangke bole jmper dia..dia ckp kat aku yg dia da SENT surat tukar poli..hurm..aku jd kaku n diam jela..act aku sedey..sbb aku xde kawan yg mcm dia kat poli nie..dia tu bukan setakat sekepala..tp kami dah rapat giler la..kami knl dari pentauliahan PRSP..aku tak bole lupe mase ade satu slot tu..aku tibe2 sedey n cry,,dia pun pujuk n nangis..walaupon aku n nadeya ni jauh tempat tinggal..aku nun selatan..nadeya nun d utara..tp kami rapat sangat..kalau aku ade prob aku akn cerita kat dia..sbb dia kawan terdekat yg ade..kalau dulu ieka n skien sentiasa jd tempat aku ngadu..

No comments:

Post a Comment